El veïnat de Cas Capità han denunciat una nova concentració de caravanes i tendes de campanya en un terreny privat, a pocs metres de la finca de Can Rova desallotjada fa 12 dies. Alerten del perill d’incendi. Aquest matí, la Policia Local ha visitat la zona.
També avui, el grup d’Unides Podem de Santa Eulària ha demanat que el consistori compti amb habitatges d’emergència per afrontar situacions similars a la que s’ha donat amb el desallotjament de Can Rova. L’equip de govern, però, ho ha descartat perquè creu que correspon a altres administracions.
D’altra banda, els desallotjats han presentat una seixantena d’instàncies. Sobretot, demanen un lloc provisional on residir. També han fet altres peticions i han aportat documentació per mostrar que no vivien en barraques.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos