L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El foc n'ha afectat dues empreses i ha danyat una tercera instal·lació
Un incendi declarat sobre les 23 hores d’aquest divendres i extingit aquest dissabte a Inca ha destruït una nau industrial ocupada per dues empreses i ha danyat una tercera instal·lació.
Segons han informat els Bombers de Mallorca, el foc es va iniciar en un taller d’automoció situat en una nau del número 12 del carrer del Sastre, on també hi ha una altra empresa que també ha cremat.
En l’extinció del foc han participat els bombers dels parcs d’Inca, Alcúdia, Sóller i Manacor, que han treballat durant tota la nit i han donat per sufocat l’incendi entorn de les 9.00 hores d’aquest dissabte.
L’incendi ha afectat també una nau industrial contigua la coberta de la qual ha resultat danyada.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari