Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Quatre dels cotxes eren taxis pirata, mentre que la resta eren vehicles abandonats
Un incendi ha calcinat catorze cotxes del dipòsit de vehicles de Cala de Bou, a Sant Josep. Treballadors de la zona han alertat el 112 dels fets i quinze minuts després 8 bombers del Parc Insular ja estaven actuant per apagar el foc.
Quatre dels cotxes cremats eren taxis pirata, un de l’any 2009 i tres de l’any 2011. La resta, vehicles abandonats que han arribat al dipòsit durant els últims mesos. Una treballadora de la zona ha vist com succeïa tot cap les 6.45 del matí. Quinze minuts després ja s’havien desplaçat els bombers.
Els fets han tingut lloc al dipòsit de vehicles de Sant Josep, al carrer Jaén, on hi ha més d’un centenar de vehicles abandonats. En aquests moments, encara s’investiguen les causes de l’incendi.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061