X

Cremen 8.000 metres quadrats en un terreny agrícola de Can Negre

Els agents de Medi Ambient han denunciat la persona que ocupa la finca per fer foc en una època en la qual està prohibit

05/06/2025

Cremen 8.000 metres quadrats en un terreny agrícola de Can Negre

24

Les flames en una finca agrícola s’han descontrolat i han causat un bon ensurt aquest dijous al migdia a la carretera de Sant Antoni, a la zona de Can Negre, dins el terme municipal de Santa Eulària des Riu.

Un home que ocupa la finca ha cremat unes pertinences, el foc s’ha estès pel terreny i ha afectat uns 8.000 metres quadrats de mates i arbrat. Fer foc està prohibit des de primer de maig i, per això, agents de Medi Ambient han multat l’individu responsable de l’incendi. Hi han intervingut dues dotacions dels Bombers d’Eivissa, una tanqueta amb una brigada de l’Ibanat i cinc unitats de la Policia Local de Santa Eulària. L’incendi s’ha iniciat a les 13.30 hores i ha quedat extingit al voltant de les 15.00 hores, segons ha informat el cos de Bombers d’Eivissa.

05/06/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT