Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
Els agents de Medi Ambient han denunciat la persona que ocupa la finca per fer foc en una època en la qual està prohibit
Les flames en una finca agrícola s’han descontrolat i han causat un bon ensurt aquest dijous al migdia a la carretera de Sant Antoni, a la zona de Can Negre, dins el terme municipal de Santa Eulària des Riu.
Un home que ocupa la finca ha cremat unes pertinences, el foc s’ha estès pel terreny i ha afectat uns 8.000 metres quadrats de mates i arbrat. Fer foc està prohibit des de primer de maig i, per això, agents de Medi Ambient han multat l’individu responsable de l’incendi. Hi han intervingut dues dotacions dels Bombers d’Eivissa, una tanqueta amb una brigada de l’Ibanat i cinc unitats de la Policia Local de Santa Eulària. L’incendi s’ha iniciat a les 13.30 hores i ha quedat extingit al voltant de les 15.00 hores, segons ha informat el cos de Bombers d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran