Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Els pares dels presumptes autors haurien reconegut davant la Guàrdia Civil que hauria estat un accident mentre els seus fills jugaven amb una garrafa de benzina
Al port de Fornells han cremat tres embarcacions. Ha passat avui a les tres de la matinada. Les sospites han recaigut des d’un primer moment damunt un grup de joves que fan botellada habitualment de nit a la zona.
L’empresa propietària de les llanxes, Ocimar Menorca, ha contat, amb tot, a IB3 que els pares dels joves haurien confessat avui mateix davant la Guàrdia Civil la responsabilitat dels seus fills en els fets. Es tractaria, d’acord amb aquest testimoni, d’un fet accidental, mentre jugaven amb una garrafa de benzina.
Aquests són els fets. Tres embarcacions rígides de fibra de vidre s’han calat foc aquesta matinada a una de les marines del port de Fornells. Tot ha fet pensar des d’un primer moment en la possibilitat d’un incendi provocat. De fet, alguns vesins han vist fugir corrents uns joves de la zona.
Les tres llanxes, una de les quals ha quedat enfonsada, pertanyen a una mateixa empresa de lloguer d’embarcacions, que ha hagut de cancel·lar totes les sortides, i que ha denunciat els fets davant la Guàrdia Civil.
La sospita s’ha dirigit des del començament cap a un grup de joves que habitualment hi fan botellada durant la nit.
L’empresa afectada, que calcula els danys en uns 40.000 euros, ja havia denunciat el robatori d’una barca fa un temps. El pitjor, diuen, és que l’assegurança no dona cobertura als danys en tractar-se d’un acte de vandalisme. Els vesins, que van ajudar a apagar el foc, es queixen de la manca de vigilància a la zona.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat