Accident de moto a Fornalutx durant una cursa il·legal
No és l'únic sinistre comptabilitzat a la zona en les darreres hores
Des de la setmana passada s'han calcinat, de forma intencionada, una desena de contenidors al municipi
Aquest dijous a la matinada han cremat, de forma intencionada, dos contenidors més a Ciutadella, un de paper i un altre de plàstic. Els fets han ocorregut a les 3:30 de la matinada, al carrer Àngel Ruiz i Pablo.
Una dotació dels bombers ha pogut extingir les flames ràpidament després que la Policia Local retirés els vehicles més propers per evitar la propagació del foc. El cap de bombers, Joan Gorrias, ha confirmat que l’incendi ha estat intencionat.
Es dona la circumstància que dimarts, la Policia Nacional va detenir un home de 29 anys com a presumpte autor de la crema de 9 contenidors la setmana passada a Ciutadella. És la mateixa persona que ja va ser condemnada a dos anys de presó per haver calat foc a 20 contenidors l’any 2016 a Alaior. Dimecres va quedar en llibertat amb càrrecs, mentre continuen les diligències.
Detingut el presumpte autor de l’incendi de 9 contenidors a Ciutadella
Cremen 9 contenidors a Ciutadella en menys d’una setmana
Disculpau, els comentaris es troben tancats
No és l'únic sinistre comptabilitzat a la zona en les darreres hores
La Sareb és propietària del pis on viu de lloguer al Carrer des Ramal d'Alaior
La campanya electoral començarà dia 13 de novembre