Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Els sis bujots d'enguany han criticat, entre altres coses, la falta de places d'estacionament al municipi, la guerra o l'especulació immobiliària
La crítica social i els desitjos de canvi es materialitzen cada Diumenge de Pasqua a través dels bujots. Aquesta tradició que consisteix a fer i donar mort a uns ninots, actualment només sobreviu a Ciutadella. Fins al 2022 se’ls disparava, però després que es prohibís la pràctica, ara són cremats.
El club nàutic fa tretze anys que en fa. Enguany han volgut representar un dels personatges més controvertits de la ficció espanyola: Torrente.
Més habituals són les reivindicacions locals. A través dels bujots s’ha criticat la falta d’aparcament, la lentitud d’alguns projectes o l’especulació immobiliària.
El sector tecnològic també n’ha protagonitzat un, criticant l’abús que es fa de les intel·ligències artificials.
I també hi ha hagut lloc per a reivindicacions més universals: el NO a la guerra.
Un espectacle efímer de tan sols uns minuts però que sostén una gran càrrega simbòlica.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal