Es pensa que els focs podrien haver estat intencionats. La Guàrdia Civil investiga ara els fets i entrevista els veïnats per trobar l'autor o els autors del succés
Minuts abans de les set del matí d’aquest dilluns, els veïns del carrer d’en Bou, a Sóller, han sentit renou, i creien eren petards. Però han estat dos cotxes que qualcú ha cremat intencionadament. Uns 100 metres més endavant, dos vehicles més també han quedat calcinats.
Els bombers han actuat ràpidament i han sufocat les flames en gairebé una hora. Agents de la Policia Local i de Guàrdia Civil s’han personat per investigar què ha ocorregut. Han parlat amb els veïnats. L’objectiu, atrapar, tan aviat com sigui possible, l’autor o els autors dels fets.
Els propietaris, resignats, han denunciat, i telefonaran a l’assegurança del cotxe per conèixer si els cobreix algun dels desperfectes. Almanco, diuen, no hi ha hagut d’anys personals, però lamenten que els han esguerrat el dia de Nadal.