Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

El candidat a rector de la UIB proposa posar en marxa el Servei d'Inspecció de la Universitat
Rafel Crespí, candidat a rector de la UIB, ha proposat aquest dijous posar en marxa el Servei d’Inspecció de la Universitat. Una figura inclosa en el reglament, però que actualment no està en funcionament.
Crespí ha presentat aquest mateix dijous la seva candidatura a les eleccions al rectorat amb un programa basat en la transparència, i ha tornat a criticar la gestió de l’actual rector, Llorenç Huguet, en el cas Minerval. Un cas, ha dit, que danya la imatge de la Universitat.
En aquest sentit, ha lamentat que el rector actual utilitzi mecanismes no oficials per informar sobre aquest tema i “aprofiti per fer campanya electoral”.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió