Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Entre els actors i actrius hi havia persones refugiades a les Illes i voluntàries de l'entitat
Més de 100 milions de persones han deixat ca seva fugint de la guerra, la violència o la violació de drets humans. Creu Roja celebra a Palma el dia mundial del refugiat amb una obra performance que recull el patiment de les persones refugiades.
El text que el representen set actors i actriues entre els quals hi ha persones refugiades i voluntaris de l’entitat, està creat a partir de fragments del llibre ‘El món d’ahir’ de Stefan Zweig. Els fragments s’interpreten en primera persona, amb un enfocament íntim i emocional, com si fos el seu propi testimoniatge. Els temes que tracten són la pèrdua del país natal, el desarrelament en fugir, la vida en un nou país, la nostàlgia, el desajustament cultural, entre altres.
La representació es va dur a terme a la Plaça París i estava ambientada amb vestuari d’època i amb l’acompanyament d’una violinista en directe.
L’any 2024, la Creu Roja va atendre a les Balears 631 refugiats, i més de 42.000 a tot Espanya, 9.200 dels quals són menors.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament