Mobilitza una vintena d'efectius, gairebé la mateixa quantitat de voluntaris que implica l'operatiu de Protecció Civil
Creu Roja, Protecció Civil i la Policia Local treballen per garantir la seguretat i l’atenció als ferits durant les festes. Com a novetat, enguany, un centre mòbil de coordinació amb què els efectius de Creu Roja estan comunicats en tot moment.
A més, a l’interior de la Biblioteca municipal han establert el seu campament de cures, equipat amb el material necessari per assistir els qui pateixen qualque ensurt, sobretot durant el jaleo. Hi treballen una vintena d’efectius de Creu Roja i també uns 20 de Protecció Civil. Fan feina conjuntament, aquests sobretot a la plaça on es celebra el jaleo i als voltants per obrir pas en cas que s’hagi d’evacuar algú.
Un dels accidents més destacables, tot i que no ha estat relacionat amb els cavalls és el cas d’un fillet de 10 anys que va tenir un accident en aquesta atracció de la fira. Està ingressat a Son Espases amb ruptura de pelvis. L’atracció continuarà precintada fins que la inspeccionin tècnics del Govern.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys