Els socialistes de Mallorca han acusat el conseller insular de Turisme, Marcial Rodríguez, de beneficiar coneguts en el procés de repartiment de places turístiques. Això, després que s’hagi hagut d’anul·lar en diverses ocasions aquest procés d’adquisició de places.
Per part seva, Rodríguez ha estat rotund i afirma que la paralització ha estat per problemes tècnics i ha criticat les acusacions dels socialistes. En qualsevol cas, amb el procediment d’adquisició de places turístiques paralitzat, el Consell de Mallorca està en contacte amb el sector, ha assegurat, per tal de trobar una solució consensuada.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €