Una vintena de persones acampen a la plaça d’Espanya de Palma per reclamar mesures en favor de l’habitatge
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La campanya de sensibilització "Toca a la porta" anima a detectar la soledat, agreujada en època de pandèmia
Mallorca, i en concret Palma, és el lloc de Balears on és concentra més gent de 65 anys o més: són més de 63.000 persones, el 15% de la població. El primer d’octubre, Dia Mundial de la Gent Gran, s’ha posat en marxa una campanya de sensibilització per evitar que estiguin sols, si no ho volen.
La pandèmia i, sobretot, el confinament, ha evidenciat les conseqüències de la soledat en la gent major. Des de l’associació GREC asseguren que molts han deixat de caminar i han tengut problemes anímics i emocionals que, en alguns casos, han desembocat en quadres de depressió.
La campanya “Toca a la porta” del programa “Sempre acompanyats” anima la societat a estar devora la gent gran, detectar la soledat i ajudar-los si cal. Participen de la campanya l’associació GREC, l’Ajuntament de Palma, l’Institut Mallorquí d’Afers Socials i la Fundació la Caixa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller