Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El músic menorquí presentarà aquesta nova proposta el pròxim dilluns al Teatre Principal de Maó
La música de la cançó “Es moment” sona avui molt diferent de quan va néixer. Va ser el primer senzill de composició pròpia que Cris Juanico va llençar sense els Ja t’ho diré. És un dels talls que trobam al repertori d'”Altament sensible”, un projecte escènic i discogràfic, on el menorquí revisa 12 cançons que han marcat la seva trajectòria artística, la qual va començar fa ja més de tres dècades.
Amb els arranjaments de Miquel Àngel Aguiló i sota la direcció de Pablo Urbina, l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears, posa la resta per donar una nova vida a aquestes cançons.
Miram de no fer gens de renou perquè aquest assaig és també una sessió d’enregistrament, que es traduirà en la publicació d’un nou disc d’aquí a uns mesos. Abans, però, Cris Juanico i la Simfònica duran el repertori d'”Altament sensible” fins al Teatre Principal de Maó. Serà aquest mateix dilluns, dia de Sant Antoni, i amb motiu de la Diada de Menorca.
Miquel Serra estrena ‘Els ballarins’, un videoclip gravat al castell de la Punta de n’Amer
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació