Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

Diverses cadenes han anunciat que abandonaran la patronal hotelera d'Eivissa i Formentera
Maria Costa, nova presidenta de la Federació Empresarial Hotelera d'Eivissa i Formentera. Foto IB3
62La Federació Empresarial Hotelera d’Eivissa i Formentera viu moments complicats arran de la renovació de la junta directiva. L’empresària hotelera i presidenta de la Delegació Balear de l’Associació Espanyola de directors d’Hotel, Alicia Reina, s’ha donat de baixa de la federació. S’afegeix a les baixes de la cadena hotelera Palladium, de la família Matutes.
La cadena Vibra, la que més llits ofereix a les Pitiüses, continuarà dins la federació tot i que incialment s’havia plantejat la possibilitat d’abandonar-la.
Reina, propietària de Migjorn Ibiza Suites & Spa, s’ha mostrat molesta perquè, diu, se la va criticar per afany de protagonisme a l’assemblea general de la patronal hotelera, en què es va elegir una junta continuista presidida per Maria Costa.
D’altra banda, Palladium ja va anunciar fa uns dies que deixarà la Federació dia 31 de desembre d’enguany perquè no està d’acord amb la línia de l’entitat durant els darrers 6 anys i que es preveu continuista amb la nova presidenta.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta