Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Funeral multitudinari pel general abatut
A l’Iraq, milers de persones s’han congregat a la capital, Bagdad, per honorar el general iranià, Qasem Soleimani.
Mort en un atac aeri dels Estats Units a l’aeroport d’aquesta ciutat, la multitud en processó ha seguit el cadàver i ha proferit càntics de mort contra Amèrica.
L’Iran ha promès que venjarà amb duresa la seva mort. El seu cos serà retornat a l’Iran per al funeral i l’enterrament està previst per a dimarts a la seva localitat natal de Kermen.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar