El Consell continua sense Junta de Govern, l'òrgan que s'encarrega d'aquestes qüestions urbanístiques
La manca de Junta de Govern a Formentera té paralitzat l’atorgament de les llicències d’obra en sòl rústic i les afectades per Patrimoni. Tampoc no es poden fer efectives les sancions urbanístiques greus. És una conseqüència més de la crisi de Govern.
El grup Gent per Formentera ha denunciat la situació. Des de les darreries de juny, el Consell insular no pot atorgar llicències d’obra en sòl rústic ni en zones afectades per Patrimoni perquè no té Junta de Govern. Tampoc no es poden efectuar les sancions urbanístiques greus pel mateix motiu.
Això podria desencadenar en un “efecte crida”, tal com assegura GxF, ja que les accions sancionables no tindran conseqüències. A més, temen que aquesta situació pugui arribar a acumular gran retard a l’àrea d’Urbanisme. El president del Consell, Llorenç Córdoba, per la seva part, assegura que aquests casos són mínims o nuls a l’illa.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"