Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'executiva de Junts x Catalunya s'ha reunit a primera hora del matí de manera telemàtica per abordar la qüestió
El president de la generalitat catalana ahir vespre en la seva compareixença davant la premsa després de més de cinc hores de reunió
118El president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès (ERC), ha anunciat aquesta dimecres passades les onze de la nit la destitució del vicepresident Jordi Puigneró (Junts x Cat), també responsable de Polítiques Digitals i Territori. L’executiva de Junts x Catalunya s’ha reunit a primera hora del matí de manera telemàtica per abordar la qüestió.
“No va informar-me de les intencions del seu grup polític de demanar una moció de confiança contra la meva persona i això ha provocat una situació de pèrdua de confiança que ha desembocat en aquesta decisió”, ha dit Aragonès després del darrer episodi d’un llarg període de tensió entorn a l’actitud en relació a la via independentista que amenaça la continuïtat del pacte entre ambdues formacions.
L’anunci s’ha fet després d’una reunió de l’executiu català de més de dues hores i una trobada posterior de més de tres hores del president amb el secretari general de Junts per Catalunya, Jordi Turull.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals