Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Va compartir cap de cartell amb el grup Franz Ferdinand, davant un públic de 22.000 persones, lleugerament menor a les 28.000 que van assistir al festival divendres
Mallorca Live Festival demana disculpes i promet millores després de l’obertura caòtica
Christina Aguilera va cantar aquest dissabte al Mallorca Live Festival. L’artista va trigar gairebé una hora més del que estava previst a comparèixer i la gent estava impacient. Però, finalment, va trepitjar l’escenari.
La cantant va compartir el cap de cartell del dia amb el grup Franz Ferdinand. Abans d’ella, durant l’horabaixa, tocaren molts grups del panorama nacional com Club del Rio o Rufus T.Firefly.
Pels problemes d’accés que hi va haver divendres, alguns varen optar per anar més prest al recinte i evitar les cues. Per part seva, l’organització ja va demanar disculpes i va aplicar algunes solucions: més freqüències de busos llançadora, més entrades per accedir al recinte i obrir una hora abans els punts de recollida de polseres.
La segona jornada va transcórrer sense cap incident més que els retards dels grups de l’escenari principal. Cal dir també que dissabte van acudir 22.000 persones al festival, enfront de les 28.000 que van assistir-hi divendres.
El 60% del públic del Mallorca Live Festival és local
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys