Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'anunci es produeix arran del vídeo, publicat per OK Diario, on se la veuria després de robar en un supermercat
/EFE
191La presidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes, ha anunciat aquest dimecres la seva dimissió. Cifuentes ha comparegut en roda de premsa arran del vídeo on se la veuria després de robar en un supermercat, publicat per OK Diario, i després d’esclatar, fa més de 30 dies, la polèmica de la presumpta falsificació del seu màster a la Universitat Rei Juan Carlos (URJC).
Segons Cifuentes, aquest dimecres, amb la publicació d’aquest vídeo, s’ha donat un “pas més en el que és una campanya d’assetjament i enderrocament”, que “dura bastant temps” i que va deixar de ser “política per convertir-se en personal”. Al seu judici, l’assumpte “ha traspassat unes línies vermelles evidents” i diu que la seva “resistència personal” ha arribat al “límit”.
“He aguantat 35 dies d’una exposició permanent, de linxament matí, tarda i nit… s’ha traspassat una línia”, ha reiterat, per afegir que el que va passar en el supermercat va ser un “error involuntari” en una compra.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost