Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'anunci es produeix arran del vídeo, publicat per OK Diario, on se la veuria després de robar en un supermercat
/EFE
157La presidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes, ha anunciat aquest dimecres la seva dimissió. Cifuentes ha comparegut en roda de premsa arran del vídeo on se la veuria després de robar en un supermercat, publicat per OK Diario, i després d’esclatar, fa més de 30 dies, la polèmica de la presumpta falsificació del seu màster a la Universitat Rei Juan Carlos (URJC).
Segons Cifuentes, aquest dimecres, amb la publicació d’aquest vídeo, s’ha donat un “pas més en el que és una campanya d’assetjament i enderrocament”, que “dura bastant temps” i que va deixar de ser “política per convertir-se en personal”. Al seu judici, l’assumpte “ha traspassat unes línies vermelles evidents” i diu que la seva “resistència personal” ha arribat al “límit”.
“He aguantat 35 dies d’una exposició permanent, de linxament matí, tarda i nit… s’ha traspassat una línia”, ha reiterat, per afegir que el que va passar en el supermercat va ser un “error involuntari” en una compra.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou