Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
Creu que l'abstenció ha marcat els resultats del partit i fa una crida perquè la ciutadania surti a votar el pròxim 23J
Les eleccions del 28M han suposat una desfeta per a Unides Podem, que perd cinc dels sis diputats que tenia al Parlament. Ha perdut 22.192 vots, pràcticament la meitat, i la candidata per Menorca, Cristina Gómez, queda com a única representant del partit morat.
Entrarà a la cambra autonòmica amb el 6,7 % dels vots a la circumscripció de l’illa. Amb tot plegat, el balanç no és positiu, sobretot perquè Unides Podem tampoc no tindrà representació al Consell de Menorca.
Cristina Gómez creu que l’abstenció ha marcat els resultats d’Unides Podem, que assumeix com a molt dolents, i fa una crida perquè la ciutadania surti a votar el pròxim 23 de juliol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La dona ha declarat al judici que l’acusat la va telefonar mentre agredia mortalment la seva mare
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons