L’Associació d’Empresaris del Llevant considera que el sistema actual de funcionament de l’estació on es passa la ITV a Manacor és molt lent, fet que diuen els perjudica, ja que afirmen que és poc àgil per a ells i per als seus clients. Per això, reclamen reunir-se amb el conseller de Mobilitat del Consell de Mallorca, Ivan Sevillano, per mirar de trobar solucions als problemes que denuncien.
El Consell de Mallorca afirma que el funcionament de l’estació de la ITV manacorina és correcte i que, des que se’n va fer càrrec de la gestió, la llista d’espera per passar la inspecció tècnica s’ha reduït de manera considerable i que ha passat de prop de 4 mesos a poc més de 3 setmanes.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil