L'oposició acusa l'equip de govern "d'amagar-se" i demana sessions plenàries semipresencials
L’ajuntament de Palma ha celebrat avui un ple ordinari per via telemàtica, una decisió molt criticada pels partits de l’oposició. PP i VOX acusen l’equip de govern d’amagar-se, i reclamen sessions semipresencials com ja fan els consells insulars o el mateix Parlament de les Illes. Tot, en un ple en què s’ha aprovat de manera definitiva, establir els 30 quilòmetres per hora com a velocitat màxima en el 90 per cent de les vies de la ciutat. Una mesura que entrarà en vigor a mitjan octubre, després de passar un darrer tràmit informatiu a Delegació de Govern, i que també ha estat motiu de debat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda