Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El testimoni d'una dona que vivia amb la víctima va ser clau per identificar al presumpte autor del crim
El Grup d’Homicidis de la Policia Nacional encara du a terme les diligències del cas que investiga la mort violenta d’un home a una casa de camp a Manacor. El detingut com a presumpte autor segueix esperant el seu passi a disposició judicial.
L’home mort, de 50 anys, va ser trobat divendres migdia. Els investigadors es varen trobar el cos amb un cop al cap i signes de violència. El crim es va cometre a una casa rural ocupada prop de l’hospital de Manacor.
Els agents varen interrogar diversos testimonis entre els quals hi havia una dona que vivia amb la víctima. Les declaracions donaren fruit i es va poder identificar el presumpte agressor: un home, d’origen moldau de 47 anys, que també residia a la casa abandonada.
La Policia Nacional va tancar el perímetre de Manacor i va detenir el presumpte autor dels fets a les set i mitja de l’horabaixa. El detingut passarà a disposició judicial en les pròximes hores quan acabin les diligències de la investigació.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros