Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Dimarts o dimecres realitzaran una segona prova al pacient infectat
Quan faltaven pocs minuts per a les set del capvespre de divendres, s’activava el protocol de seguiment per un possible cas de coronavirus. Es tracta d’un home britànic de 46 anys, resident a Mallorca. Havia estat de vacances esquiant a França del 25 al 29 de gener amb uns amics. Un d’ells era un ciutadà francès, que el mateix divendres va saber que s’havia infectat amb el virus.
Tot i haver tengut ell símptomes compatibles amb el coronavirus, no li va donar importància fins aleshores. Va donar l’alarma mitjançant un avís a través d’internet, i els equips sanitaris contactaren amb ell i el dugueren a Son Espases, on ell era de camí. A l’hospital ingressà també la seva família.
Dissabte dematí s’envien les mostres de tots quatre al Centre Nacional de Microbiologia a Madrid, i és a les 5.30 h de la matinada d’avui quan la Conselleria de Salut ha rebut la telefonada en què confirmava el positiu.
Dimarts o dimecres realitzaran una segona prova al pacient infectat del virus. Fins que no doni negatiu en dues anàlisis consecutives, no es considerarà finalitzada la infecció.
Des del Ministeri de Sanitat no consideren que aquest segon cas a Espanya signifiqui un augment del risc. Aquest dilluns se celebrarà una nova reunió del Comitè d’Avaluació i Seguiment del Coronavirus a la seu del ministeri a Madrid.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles