Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'entitat catalana ha reconegut el treball del periodista David Oliver amb l'ONG Llevant en Marxa i la sèrie d'animació amb les veus de Tomeu Penya i Anna Moliner
El periodista del programa Entre Avui i Demà d'IB3 Ràdio David Oliver va acompanyar l'ONG Llevant en Marxa a Etiopia l'octubre passat (Foto Llevant en Marxa)
144Ràdio Associació de Catalunya ha guardonat ‘Cròniques des d’Etiòpia’ per IB3 Ràdio del periodista David Oliver sobre l’expedició sanitària de l’ONG Llevant en Marxa a les comunitats de Hamer i Mursi al sud del país africà de la qual va formar part. Juntament amb Araceli Bosch, Oliver forma part de l’equip del programa ‘Entre Avui i Demà’ i abans va dirigir el de caire social ‘Flors en el Desert’.
En la seva concessió anual de premis, l’entitat catalana també ha reconegut la sèrie d’animació d’IB3 Televisió ‘Jasmine i Jambo’ que compta amb les veus del cantant Tomeu Penya i l’actriu Anna Moliner.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13