Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Les dues aeronaus varen xocar en ple vol per causes que encara s'investiguen
L’helicòpter de l’empresa RotorFlug surt passades les 10 i quart del matí de l’aeròdrom de Son Bonet. El pilot, un home italià, va cap a Manacor a recollir una família alemanya, una parella i els seus dos fills, que s’allotjaven en una finca de la zona, per fer una excursió i veure l’illa des de l’aire abans d’anar a dinar a Camp de Mar, Andratx. Una ubicació però, a la qual no varen arribar. A les 13 i 36 minuts col·lideixen amb un ultralleuger que havia partit de l’aeròdrom de Binissalem i en el qual hi viatjaven a bord dues persones, dos homes de nacionalitat espanyola. El xoc es produeix a l’aire entre Inca i Costitx, per davall dels 1.000 metres.
Les restes de l’helicòpter i de l’avioneta es varen escampar per un radi d’entre 700 metres i un quilòmetre i per diferents finques privades. Alguns veïnats foren testimonis de l’accident.
Efectius de Bombers, la Policia, la Guàrdia Civil i Emergències varen actuar al lloc dels fets, on també s’hi va desplegar un equip de psicòlegs per atendre’n les víctimes. Les principals autoritats també es varen desplaçar a la zona per donar suport als afectats.
Aquest és el pitjor accident aeri que es recorda a Mallorca. No hi va haver cap supervivent. Dos experts en accidents aeris de Foment arriben a Mallorca per investigar l’origen de l’accident
ASETRA demana l’obligatorietat d’un sistema d’alerta de col·lisió
Minuts de silenci a Mallorca i a Eivissa per les víctimes de l’accident aeri a Inca
Els darrers 19 anys s’han enregistrat 60 incidents aeris a les Illes Balears
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats