L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La formació ha lamentat "tot tipus d'atacs violents, amenaces i coaccions"
81
La seu de Ciutadans a Palma ha aparegut avui diumenge amb una pintada en la qual es pot llegir el missatge “A quins ciutadans serviu? Als qui declaren a Suïssa o als treballadors que us mantenen?”, seguit de les sigles del partit ratllades amb una creu.
En aquest sentit, la formació ha lamentat “tot tipus d’atacs violents, amenaces i coaccions” i ha censurat l’aparició de “pintades ofensives” en la seu del partit a Palma i ha avançat que ho denunciaran a la Policia.
“Cs continuarà treballant per a millorar la vida dels ciutadans de les Balears i de tota Espanya davant aquells que pretenen acovardir als qui no pensen com ells”, han resolt.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues