Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aerolínies tenen saturats els telèfons d'atenció al client. En tot el cap de setmana, s'han cancel·lat 54 trajectes entre Balears i la capital d'Espanya
Les finestretes d’atenció al client a l’aeroport de Son Santjoan han registrat cues al llarg de l’horabaixa de passatgers que reclamaven una solució pels vols cancel·lats a Madrid per mor de la borrasca Filomena.
En tot el cap de setmana, s’han cancel·lat 54 trajectes entre Balears i la capital d’Espanya, d els quals 22 foren el dissabte i uns altres 32 el diumenge. La solució facilitada per algunes aerolínies és que els passatgers viatgin des de Palma a Eivissa a primera hora i que, des d’allà, agafin el vol a Madrid del migdia en cas que l’aeroport de Barajas ja estigui obert.
L’alternativa que els proposaven les companyies aèries és esperar fins dimecres, ja que no garanteixen els trajectes fins aleshores.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat