Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Els usuaris s'han duplicat i per evitar que se'n faci un mal ús Emaya, només permet que hi entrin tres vehicles a la vegada
El nombre d’usuaris del Parc Verd del polígon de Son Castelló de Palma gairebé s’ha duplicat en tan sols un any. S’ha passat de 350 usuaris diaris a més de 650. Això ha causat la saturació del Parc, fet que ha obligat Emaya a establir mesures per regular-ne l’accés, per evitar que es llencin els residus on no toca, com passava darrerament, i ja s’estudia fer un tercer parc verd a la zona de Ponent, que s’afegiria al de Son Castelló i al de Sant Jordi.
Des de fa algunes setmanes, a l’interior del Parc Verd de Son Castelló només hi pot haver tres vehicles llençant-hi residus. Amb aquesta mesura es vol evitar que se’n faci un mal ús, ja que els treballadors els assessoren d’allà on han de llençar correctament les deixalles. Aquesta mesura ocasiona, però, llargues coes de cotxes per accedir al recinte, unes coes que els usuaris assumeixen amb resignació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves