Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
207
Aquest dilluns i des de primera s’han produït retencions de trànsit a Palma que s’han format als accessos d’alguns centres comercials de Palma, com el FAN Mallorca, el Bricomark i l’Ikea, abans que tanquin 15 dies. Tot i que el Govern en un principi havia anunciat que les noves restriccions entrarien en vigor a partir d’aquest dimarts, no serà fins a aquest dimecres a les 00 hores.
De fet, el Govern té previst implantar una sèrie de mesures de restricció amb l’objectiu de contenir l’onada de contagis de Covid-19 que s’ha produït després de les festes de Nadal. Entre elles, el tancament complet de bars i restaurants, tant en interiors com en exteriors, (recordem que fins ara podien romandre oberts fins a les 18h de l’horabaixa), i el tancament de les grans superfícies comercials amb una superfície superior als 700 m2. Els gimnasos també hauran de tancar. En el cas dels bars i restaurants, podran mantenir el servei a domicili i de menjar per endur-se’n.
S’exceptuaran d’aquesta restricció els supermercats i les àrees comercials d’alimentació i productes essencials situats a dins d’aquestes superfícies. Aquests sí que podran obrir, ben igual que la resta del petit i mitjà comerç, que podran fer-ho fins a les vuit del vespre, tal com estableix el decret vigent actualment. De moment, el confinament de Palma queda descartat.
El Govern preveu el tancament de bars i restaurants i de grans superfícies comercials de Mallorca
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis