Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquest divendres el seu paper s'ha reivindicat a l'encontre de malalties rares i discapacitat
L’objectiu dels centres ocupacionals és, entre d’altres, millorar l’autonomia de les persones amb discapacitat i, en conseqüència, que aquestes necessitin manco suport assistencial, també a casa. Allà el paper dels cuidadors els assumeixen les famílies, encara amb menys formació i recursos que els professionals. Avui el seu paper s’ha reivindicat a l’encontre de malalties rares i discapacitat, que ha arribat a la setena edició a Menorca.
Al centre ocupacional i centre de dia Carlos Mir hi fan feina 8 persones d’atenció directa, amb una ràtio d’entre 5 i 8 usuaris al seu càrrec. Totes elles reconèixen que sense el component vocacional, la seva tasca no seria possible. La pedagoga Anna Jiménez defensa l’aplicació del suport conductual positiu en l’atenció d’una persona amb necessitats especials.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix