El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Una història sobre gentrificació, turisme i venjança
Joan Tomàs Martínez és el guanyador del Premi Llorenç Moyà d’obres dramàtiques.
El jurat ha reconegut la seva obra ‘Cul de sac’, una història sobre gentrificació, turisme i venjança. El jurat ha valorat la construcció d’uns personatges amb els quals, assegura, és fàcil identificar-se. Una obra que qualifiquen de fosca a la vegada que lúcida.
L’obra encara no ha trobat el finançament per estrenar-se, si bé, el passat mes de setembre, va gaudir de dues setmanes de residència artística al Teatre Sans en col·laboració amb el Teatre Principal. L’autor ha destacat el pes que tenen premis com aquest, que donen suport a projectes allunyats dels grans circuits.
Durant l’acte, també s’ha presentat l’edició de l’obra guanyadora de l’any passat, ‘Fetge inclòs’, de Miquel Mas Fiol.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle