Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Amb aquesta activitat fonamentada en el pilates, esperen erradicar les seqüeles del seu esforç
Gimnàstica per evitar mal d’esquena. Aquest és l’objectiu dels cursos de reeducació corporal de l’Ajuntament d’Eivissa, dirigits al personal de neteja i del servei d’ajuda a domicili. Una formació que ha estat molt ben rebuda pels treballadors, que tenen clar que el seu cos és l’eina essencial de treball, per això, aquest era el curs que més estaven esperant.
Els operaris de Vila valoren altres formacions que els ha oferit l’ajuntament, però amb aquesta de reeducació postural, fonamentada en el pilates, esperen erradicar les seqüeles del seu esforç.
Aquesta formació impulsada per l’ajuntament de Vila té un pressupost de gairebé 7.000 euros. Els treballs per prendre consciència del seu cos duraran fins al març.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora