Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El seu advocat i els d'Sbert i Lladó, sol·liciten al TSJIB l'obertura de judici oral contra el jutge i el fiscal jubilats que els enviaren a la presó
Sbert i Cursach el dia que passaren a disposició judicial als jutjats de Via Alemanya després d'haver estat detinguts
91Els advocats de Bartomeu Cursach, Bartolomeu Sbert i Jaime Lladó han presentat un escrit davant del Tribunal Superior de Justícia sol·licitant l’obertura de judici oral contra el jutge i el fiscal jubilats Manuel Penalva i Miguel Ángel Subirán, impulsors de la causa judicial de la qual han estat recentment absolts.
També el dirigeixen als agents de Policia Nacional que els van investigar en la macrocausa de presumpta corrupció a la Policia Local de Palma, ha informat l’agència de notícies Europapress.
A l’escrit, demanen penes de presó que sumen 200 anys de presó i 338 anys d’inhabilitació, a més de multes que, conjuntament, pugen a 2,3 milions d’euros. Ho fan amb base a la presumpta comissió dels delictes continuats de revelació de secrets, obstrucció a la justícia, omissió del deure de perseguir delictes , prevaricació i coaccions.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals