Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
També es retiren els càrrecs contra la seva mà dreta, Bartomeu Sbert. En aquests moments, ja només hi ha dos acusats al judici: dos policies locals de Palma
164
L’empresari de l’oci nocturn Bartomeu Cursach serà absolt en el judici després que l’únic empresari que encara l’acusava ha retirat els càrrecs contra ell. També es retiren els càrrecs contra la seva mà dreta, Bartomeu Sbert, i també el funcionari de l’Ajuntament de Calvià, Jaime Nadal.
En aquests moments, ja només hi ha dos acusats al judici: dos policies locals de Palma, acusats per l’empresari del bar Sa Trobada.
Contra Jaime Nadal només es mantenia aquesta acusació particular, ja que la Fiscalia demanava la seva absolució després de la modificació de l’escrit setmanes abans de començar el judici, que se celebra des de juny en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de Balears.
Amb tot, l’advocada que representa l’empresari de Magaluf José Manuel Bover, Teresa Bueyes, en el seu escrit, manté les nul·litats del principi en considerar que s’han d’enjudiciar fets que n’han quedat exclosos.
Cal recordar que en la sessió d’aquest dilluns, l’advocat que sostenia l’acusació particular de l’empresari Ángel Ávila també ha retirat la seva acusació contra Sbert, per la qual cosa únicament queda una acusació, la del bar Sa Trobada, contra dos agents de la Policia Local, José Mayans i Gabriel Mayol.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya