Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
A Balears s'han diagnosticat 19 casos en els últims set dies i s'han registrat 45 positius en les últimes dues setmanes
EFE/EPA/Julien de Rosa
167El Ministeri de Sanitat ha informat aquest divendres d’un nou contagi a Balears que situa el nombre total de casos de Covid-19 a les Illes en 2.194.
Segons les mateixes dades, consolidats fins a les 14.00 hores d’aquest divendres, a Balears s’han diagnosticat 19 casos en els últims set dies i s’han registrat 45 positius en les últimes dues setmanes.
Sanitat ha informat de dos casos amb inici de símptomes durant l’última setmana, mentre que s’han registrat 12 casos amb inici de simptomatologia en els últims 14 dies.
Sobre els casos que han requerit hospitalització, les dades de Sanitat mostra un cas que ha requerit ingrés hospitalari en els últims set dies per a un total de 1.171. En l’última setmana no hi ha hagut cap ingrés a l’UCI, el total de la qual es manté en 169.
El Ministeri de Sanitat no ha registrat cap mort per Covid-19 a Balears en l’última setmana i el total de morts se situa en 224.
Per part seva, en la seva actualització diària el Servei balear d’Epidemiologia, dependent de la Direcció General de Salut Pública i Participació, ha confirmat fins a aquest divendres 2.297 casos de persones amb SARS-Cov-2 a la comunitat, tres més que aquest dijous.
El balanç del coronavirus a les Balears: 3 casos més (2.297 en total) i 141 casos actius
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància