Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El Teatre des Born de Ciutadella acollirà demà els seus dos darrers concerts
La cantant i pedagoga catalana Dàmaris Gelabert ha triat Menorca per acomiadar-se dels escenaris, després de 25 anys de carrera vinculada a la música infantil. Avui ha ofert dues funcions al Teatre Principal de Maó i demà en farà dues més al Teatre des Born de Ciutadella. Un final de gira que hauran pogut gaudir prop de 2.000 menorquins.
Després de vint-i-cinc anys damunt els escenaris, 16 àlbums i més de 200 cançons, Dàmaris Gelabert posa punt i a part a la seva carrera, i ho fa a Menorca. Prop de 900 persones, des dels més petits de la casa fins als més grans, han pogut gaudir avui al Principal de Maó d’un dels seus darrers concerts. Un concert familiar, en el qual la cantant catalana, acompanyada dels seus dos fills, ha fet un recorregut per tota la seva trajectòria.
El Teatre des Born de Ciutadella acollirà demà els seus dos darrers concerts. Ho farà en dues funcions: una a les 12 del migdia i una altra a les 5 del capvespre, i pràcticament totes les entrades ja estan venudes. En total, prop de 2.000 menorquins s’hauran pogut acomiadar de la cantant i pedagoga catalana, amb un esdeveniment únic, fresc i divertit, i que, ben segur, molts sempre recordaran.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703