Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
El nou tècnic del filial de l'Atlètic Balear va perdre 1 a 0 contra el Poblense
A Tercera Divisió, la jornada 21 ens deixa el debut amb derrota de Damià Barceló a la banqueta del Santanyí, que continua segon amb 41 punts.
El nou tècnic santanyiner va perdre 1 a 0 davant el Poblense, quart a la taula. L’única diana de l’enfrontament la marca Joan Salvà al minut 68 amb una rematada amb l’esperó. Els visitants acabaren el duel amb 10 per l’expulsió de Josep Hernández.
Ara bé, la imatge curiosa la vérem a la primera meitat. Amb el partit en marxa, Damià Barceló s’acosta a la graderia i sembla que escolta els consells de Jaume Mut Júnior, que presencià el partit a Sa Pobla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores