Damián Petcoff és un dels jugadors de l’Atlètic Balears que ha fet una passa endavant en el vestidor. Enmig d’una temporada complicada, l’equip ha aconseguit trencar amb la mala dinàmica i ha sumat 7 dels darrers 9 punts disputats. “Ha estat important canviar la dinàmica sobretot a casa que és on necessitàvem fer-nos forts. Hem agafat confiança però ens queda molta feina a fer encara”.
“Per Tato segur que va ser difícil arribar a una aula amb alumnes que canviaven de professor”, compara el “Jefecito”. “Ha sabut agafar un camí i dirigir-nos-hi. Nosaltres com hem fet amb la resta d’entrenadors, hem escoltat la seva manera de fer feina. Tato coneix el club i el que significa el Balears i ens va transmetre calma. Hem baixat l’ansietat. Hem de guanyar però amb cap”.
El migcampista argentí ha parlat del polèmic penal que l’àrbitre va assenyalar a favor del Barça Athletic en l’empat de diumenge a l’Estadi Johan Cruyff: “Sabíem que era un camp molt difícil i un molt bon equip. Quan un error és teu, et mires a la cara i intentes que no torni a passar. Però quan passa el que va passar diumenge… et pot fer sortir del partit. Jo vaig participar de la jugada”.
Diumenge a les 12h, l’Atlètic Balears rebrà l’Alcoià a l’Estadi Balear: “Després de jugar contra tres filials, aquests són els nostres partits. Contra gent veterana. En aquests partits intervenen molts factors: el tàctic, el psicològic… Haurem de ser llestos perquè jugarem contra un equip amb picardia i molt dur”.
Una empresa de seguretat privada hi fa ara la instal·lació d'una sèrie de mesures electròniques obligatòries per a les joieries que suposen una inversió per a ella de fins a 10.000 €