Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Maria Pagés tancarà la primera edició del festival el pròxim 23 d'agost
L’actuació de Damien Rice va omplir el Teatre Principal de Maó. Una proposta emmarcada dins la primera edició del Splendid Festival, i que es caracteritza per la qualitat, excepcionalitat i internacionalitat dels artistes convidats. De fet, la cita va atraure tant residents com turistes, tant melòmans com professionals de la música.
El recital va començar amb el violoncel de Gyda Valtysdotir. Seguidament, i amagat amb una il·luminació senzilla i tènue, Rice va fer les delícies del seu públic. Aquesta és la segona proposta de l’Splendid Festival del Principal, després del concert de Wim Mertens. Ara, en queda una tercera: la bailaora Maria Pagés interpretarà ‘Óyeme con los ojos‘, el pròxim 23 d’agost, a les 21:00 hores.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703