Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La periodista catalana ha estat la primera dona a narrar un partit de futbol masculí de primera divisió
323
Escolta aqui l’entrevista a Ellesport
Danae Boronat, periodista esportiva especialitzada en futbol, és tot un exemple de com el món del periodisme esportiu poc a poc està donant a la dona l’espai que es mereix. Danae va ser la primera a narrar per televisió un partit de futbol masculí a la primera divisió espanyola, a més de ser també la veu als partits de la Copa Mundial Femenina 2019 a França. “Molta gent es va sorprendre, per tant va servir perquè tothom s’adonés de la realitat, de la desigualtat de la dona a aquest sector, per a mi va ser el més enriquidor.”
Danae es confessa una apassionada del futbol. Al RCD Mallorca li tenia una especial estima la passada temporada amb Vicente Moreno com entrenador. La tarragonina, aficionada del Nàstic de Tarragona, recorda bé que el valencià fou l’artífex de l’ascens a Segona Divisió del conjunt català. “Vicente Moreno és un semi déu a Tarragona, volia que li fos bé, però bé ara donem l’oportunitat a Luis García Plaza i que el Mallorca pugui tornar a primera”, explica a IB3 Ràdio.
En l’actualitat podem veure a Danae a ‘La casa del fútbol’ de Movistar Televisió i també escoltar-la a RAC 1 al programa esportiu ‘Tu diràs’.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre