Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El Reial Mallorca cercarà sumar la segona victòria de la temporada contra el Getafe. L'equip confia a guanyar el primer partit a casa.
Escolta aquí l’entrevista
El Reial Mallorca rebrà dissabte el Getafe amb l’objectiu de sumar la primera victòria a Son Moix. El capità Dani Rodríguez reconeix que l’equip “ja té ganes de guanyar a casa, de donar una alegria a la nostra afició. La gent sap de la importància que té el partit contra el Getafe i els necessitam a tots.”
A més el migcampista lamenta que els punts que porta l’equip no siguin un reflex de les bones sensacions que tenen a cada partit “l’altre dia contra la Reial Societat l’equip no mereix empatar, mereix guanyar el partit, però el futbol és així, has de continuar creient en la feina que es fa perquè les sensacions són molt bones.”
Individualment, Dani Rodríguez reconeix sentir-se molt bé i amb ganes d’ajudar l’equip a aconseguir un any més la permanència, “l’objectiu és complicat i el Mallorca ha de seguir un any més a Primera Divisió, i per això necessitam guanyar molts partits a casa i volem que el primer sigui dissabte.”
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella