Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El ballarí i coreògraf ha actuat aquest diumenge al festival Palma Dansa al Teatre Xesc Forteza
Premi Nacional de Dansa, guanyador de diversos premis Max… A Daniel Abreu li queda poc per demostrar al món de la dansa. El ballarí i coreògraf actua avui al festival Palma Dansa. Després de l’èxit de La desnudez, en què parlava de les relacions de parella, i d’Abisal, que tractava dels ancestres, ara el ballarí i coreògraf Daniel Abreu continua la saga amb El Hijo, una representació abstracta amb una forta càrrega simbòlica que tracta de l’herència dels progenitors als fills.
Abreu, qui a més va estudiar Psicologia, analitza les relacions paternofilials sense que hi hagi relacions a l’escenari. Un sol element, una sola persona: ell mateix. L’expressió corporal en serà el plat principal, mentre que la guarnició serà el joc de llums. Abans de la representació, toca repassar la configuració dels focus, principal element de l’escenografia.
Després d’aquest treball en solitari, la setmana que ve el canari estrena a Navarra Desde la ternura, la darrera creació, on compartirà l’escenari amb dos ballarins més. Abans, però, Palma ha acollit una representació d’El Hijo, al Teatre Xesc Forteza, en què ha demostrat el seu domini sublim del cos.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc