Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El brasiler de 24 anys ha estat suplent a la Roma de Mourinho la darrera temporada i signa per tres temporades
La UD Eivissa ja ha fet oficial el seu primer fitxatge per a la temporada que ve. Un interès ja avançat la setmana passada. Es tracta de Daniel Fuzato, porter brasiler, provinent de la Roma. Firma per tres temporades.
Daniel Fuzato no ha jugat molt aquesta temporada, només un partit a la Conference League, davant el CSKA de Sofia el 9 de desembre de l’any passat. Però deixa una plantilla d’un equip històric del Calcio, com és la Roma, per un equip nou al futbol professional. La direcció esportiva de Miguel Ángel Gómez dona un cop sobre la taula amb la incorporació d’un jugador que té passaport comunitari i que inclús ha estat internacional amb Brasil una vegada. A més, arriba lliure. Ha rescindit el seu contracte que finalitzava l’any que ve.
El fitxatge de Fuzato reforça la porteria de l’Eivissa, que només comptava amb Germán Parreño en aquesta posició a la primera plantilla. Una vegada descendit el filial de l’Eivissa, el Sant Rafel, a regional, veurem si l’equip cerca fora una tercera opció a la porteria. Ara, s’espera que, amb Fuzato, Parreño ho tingui més difícil per mantenir la titularitat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13