Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El director mallorquí cerca un repartiment jove per al film on també tindrà un paper reservat per a Luis Tosar
El director mallorquí Daniel Monzón prepara una pel·lícula ambientada a la Barcelona ‘quinqui’ dels anys 70. Es tracta d’un thriller a l’estil de grans títols de l’època, com ‘Deprisa Deprisa’ i ‘Perros callejeros’.
La pel·lícula, de la qual acaba d’enllestir el guió i que rodarà a la tardor a diverses localitzacions de Catalunya, és un triangle amorós pel qual cerca un repartiment jove però on tindria cabuda, com és habitual al cinema de Monzón, un paper reservat a Luis Tosar.
També hi serà present, d’alguna manera, la mar: un leitmotiv a la filmografia del director i que segons ha declarat a IB3 Notícies és la manera perquè hi aparegui Mallorca.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet