El director mallorquí cerca un repartiment jove per al film on també tindrà un paper reservat per a Luis Tosar
El director mallorquí Daniel Monzón prepara una pel·lícula ambientada a la Barcelona ‘quinqui’ dels anys 70. Es tracta d’un thriller a l’estil de grans títols de l’època, com ‘Deprisa Deprisa’ i ‘Perros callejeros’.
La pel·lícula, de la qual acaba d’enllestir el guió i que rodarà a la tardor a diverses localitzacions de Catalunya, és un triangle amorós pel qual cerca un repartiment jove però on tindria cabuda, com és habitual al cinema de Monzón, un paper reservat a Luis Tosar.
També hi serà present, d’alguna manera, la mar: un leitmotiv a la filmografia del director i que segons ha declarat a IB3 Notícies és la manera perquè hi aparegui Mallorca.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges
Una carretera tallada i mobilitzades dues màquines llevaneu