Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La Fiscalia l'acusa dels delictes d'assassinat premeditat, ocultació del cadàver i destrucció del passaport de la víctima
Després de gairebé tres hores d’interrogatori de la Fiscalia, Daniel Sancho ha acabat la seva declaració al judici en el qual se’l jutja d’haver matat i esquarterat Edwin Arrieta. El presumpte assassí ha donat la seva versió dels fets. Sancho, de 29 anys, ha argumentat que va actuar en defensa pròpia i que Arrieta va morir durant un forcejament iniciat perquè el cirurgià colombià el va intentar “violar”, segons la versió de l’acusat.
L’espanyol, a més, ha insistit que ha “sentit” la mort d’Arrieta i el dolor de la seva família, però que no se sentia “culpable” perquè s’estava defensant, segons ha pogut saber l’agència Efe.
El ministeri fiscal acusa Sancho dels delictes d’assassinat premeditat, ocultació del cadàver i destrucció del passaport d’Arrieta. L’espanyol s’ha declarat no culpable dels càrrecs, tot i que ha admès sentir-se penedit i culpable d’haver escampat les restes del cadàver per diversos llocs de l’illa tailandesa de Ko Phangan, inclosa la mar. El judici conclou aquest dijous amb un al·legat de l’acusat.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener