Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La peça 'A beginning', dirigida per Aurora Bauzà i Pere Jou, ha posat el punt final al quart dia de representacions
La representació d”A beginning’ al Teatre Principal de Palma ha posat el punt final a la Fira B! d’arts escèniques. Després d’estrenar-se al Festival Grec de Barcelona, ha estat la primera vegada que s’ha pogut veure a Mallorca. El relat d’un inici després d’un final, en què el cant en viu i la llum construeixen una història sobre el fet de ressorgir del món.
La d’aquest dijous ha estat una jornada en què la dansa n’ha estat la protagonista. Entre les propostes, tres espectacles arribats de les Canàries: ‘Tekio’, ‘Apolo’ i ‘El arco’. Quatre dies en què la Fira B! ha fet palesa la diversitat i qualitat de les propostes escèniques gestades a les Illes. Ara queda esperar a principis de novembre, moment en què la música i els concerts en prendran el relleu.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals