Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

La ministra de Sanitat reconeix que ara és una època "normal" en què circulen virus i per això ha insistit en la vacunació
La ministra de Sanitat, Carolina Darias, ha demanat a la població, sobretot la més vulnerable, que es vacuni de la segona dosi de reforç contra la covid davant les noves variants i subvariants. Una vacuna, segons ha afirmat, “adaptada a variants, cosa que ens ofereix un plus més de protecció”.
La ministra ha visitat l’Hospital Can Misses d’Eivissa per entregar la medalla de l’Ordre Civil de Sanitat a Maria Tressera, metgessa jubilada i primera doctora emèrita d’Atenció Primària a les Pitiüses. En una entrevista en directe al programa ‘Els Dematins’ d’IB3 Televisió, Darias ha assenyalat que Espanya ja ha inoculat 104 milions de dosis contra la covid: “Som un país referent mundial, amb un 93% de la població major d’11 anys vacunada”. La ministra ha reconegut que ara és una època “normal” en què circulen virus i per això ha insistit en la vacunació a més de “la cultura de les cures”, és a dir, si tenim símptomes, mantenir higiene de mans i mascareta.
Darias també ha explicat que Espanya ha liderat la resposta europea davant els rebrots de covid sorgits a la Xina amb l’aplicació de mesures per regular l’entrada de viatgers procedents d’aquest país: test negatiu de covid-19 o pauta de vacunació completa.
Atenció Primària
La ministra ha assenyalat que per als comptes d’enguany el Ministeri destinarà 800 milions d’euros a les comunitats per reforçar l’Atenció Primària. Aquesta inversió servirà, segons Darias, per dur a terme plans d’infraestructures sanitàries i poder reformar centre de salut, com també per ampliar la capacitat diagnòstica dels PACs.
També ha citat l’acord assolit a Balears entre la Conselleria de Salut i els sindicats mèdics com a exemple per dur a terme a altres comunitats.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament