Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Abans han promès els seus nous càrrecs davant el rei Felip VI al Palau de la Zarzuela
La nova ministra de Sanitat, Carolina Darias, i el de Política Territorial i Funció Pública, Miquel Iceta, ja han pres possessió dels seus nous càrrecs i han rebut la cartera dels seus predecessors. Darias s’ha compromès a estar centrada en la lluita contra la pandèmia des de la seva nova responsabilitat.
Abans, Darias i Miquel Iceta han promès els seus nous càrrecs davant el rei Felip VI al Palau de la Zarzuela. Sense presència de símbols religiosos, com ha estat habitual en les darreres ocasions en què ha tingut lloc aquest acte, Darias i Iceta han assumit les seves noves responsabilitats en presència del cap de l’executiu, Pedro Sánchez, i del ministre de Justícia, Juan Carlos Campo, com a notari major del Regne.
El nou ministre de Política Territorial i Funció Pública ha reafirmat el seu “compromís” amb la Constitució, apostant per una Espanya “forta en la seva unitat i orgullosa de la seva diversitat”.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix